אומרים עלינו

לקוחות מרוצים מספרים וממליצים

על הספר: ריקליס - 950 מיליון דולר בארבעים דקות

משולם ריקליס, איש עסקים ופילנטרופ: בחרתי במר שלמה אברמוביץ' מתוך רשימה של מספר כותבים מומלצים, עבור משימה תובענית ומאתגרת מאוד, של כתיבת הביוגרפיה שלי. מר אברמוביץ' סיים בהצלחה עבודה מדהימה אודות סיפור חיי מאז תחילת המאה ה-20 והעניק לקוראים גרסה מרתקת של מסכת חיי והישגיי מאז. מר אברמוביץ' ביצע את הפרויקט במסירות לב אינסופית ועבור כך אני חייב לו את הוקרתי הכנה. אני ממליץ מאוד על שלמה אברמוביץ', כסופר וכחוקר. (משולם ריקליס, תל אביב 23.01.2016)

על הספר: ריקליס - 950 מיליון דולר בארבעים דקות

משולם ריקליס, איש עסקים ופילנטרופ:

בחרתי במר שלמה אברמוביץ' מתוך רשימה של מספר כותבים מומלצים, עבור משימה תובענית ומאתגרת מאוד, של כתיבת הביוגרפיה שלי. מר אברמוביץ' סיים בהצלחה עבודה מדהימה אודות סיפור חיי מאז תחילת המאה ה-20 והעניק לקוראים גרסה מרתקת של מסכת חיי והישגיי מאז. מר אברמוביץ' ביצע את הפרויקט במסירות לב אינסופית ועבור כך אני חייב לו את הוקרתי הכנה. אני ממליץ מאוד על שלמה אברמוביץ', כסופר וכחוקר. (משולם ריקליס, תל אביב 23.01.2016)

 טלי סיני ריקליס:

שלמה אברמוביץ' נבחר לאתגר מורכב ותובעני במיוחד של כתיבת הביוגרפיה של משולם ריקליס, והוא עשה זאת תוך תיאור אמין של תשעה עשורים בחייו והצגת חזונו כאיש עסקים פורץ דרך, כפילנתרופ וכאוהב מדינת ישראל. שמחתי לגלות בשלמה אברמוביץ' כותב מקצועי, מעמיק ואכפתי, שצלל אל המשימה בכל רמ"ח איבריו, לא ויתר על אף פסיק בראיונות ובתחקיר והתעקש על השלמת פיסות מידע חסרות להשלמת הביוגרפיה. אברמוביץ' סיים את האתגר המורכב שלקח על עצמו בהצלחה רבה וכתב ספר מרתק, בעל מבנה כתיבה חדשני וייחודי, המבוסס על פרקים קצרצרים ומותחים, שמנגישים את הביוגרפיה לקהלים רחבים מאוד ובהם גם קהל צעיר יחסית. אברמוביץ" ביצע את הפרויקט במסירות רבה ובולטת. התוצר הספרותי שהוא יצר "ריקליס – 950 מיליון דולר בארבעים דקות" הצליח להתרומם אל מעבר לסיפור אישי של אדם יחיד והגיע אל רשימת רבי המכר כבר בחודש הראשון למכירתו."

אודטה דנין:

"קניתי בסטימצקי את ״ריקליס – 950 מיליון דולר בארבעים דקות״ – שהוא ספר זיכרונותיו של משולם ריקליס ופשוט קראתי אותו בנשימה עצורה. קודם כל, כי הוא כתוב ממש טוב וקולח. שאפו לתחקירן ולסופר הצללים שלמה אברמוביץ׳! שנית, מדובר בסיפור חיים מדהים ומרתק שאין דברים כאלה. חייו של אוהב ישראל המושבע הזה הם רכבת הרים מטורפת – עסקית, רגשית, כספית, מנטאלית – שפעם נוסקת לחלל ופעם מתרסקת לתהומות הים. אלא שבכל פעם כזו של ״תהומות״, הבנאדם מתעורר מאפרו, ונוסק מחדש, כמו עוף החול וזה מעורר השראות עצומות!

הספר לא עושה הנחות ולא מייפייף את חייו של ריקליס – לא את הצלחותיו הפנומנאליות, ולא את כישלונותיו המהדהדים. אוקצור, תקראו את הספר הזה. שווה, ביג טיים שווה!

ד"ר אסתרית בלצן:

"קראתי את הביוגרפיה על חיי משולם ריקליס בנשימה עצורה – איזה קורות חיים, איזו אישיות ואיזה להט לאמנות ולציונות. אינני מבינה בכלכלה אבל נכבשתי בלהט ההרפתקנות והיצירתיות , ובמיוחד כשהם מתובלים בתלמוד וביהדות. כתוב נפלא, בלי רגע דל מההתחלה עד הסוף. מומלץ!"

גיליון אוקטובר 2017 של כתב העת 'אטמוספירה'

בחר לפרסם מאמר מפרגן למשולם ריקליס ולביוגרפיה שלו "ריקליס – 950 מיליון דולר ב 40 דקות". מחמאות, פרגון והתלהבות אמיתית מהספר בהוצאת סטימצקי, שכתב הביוגרף שלמה אברמוביץ' והפך רב מכר בשבוע השלישי למכירתו בחנויות."

מאתר בית הספרים הלאומי:

סגרתי את הווילון ואמרתי למנהל הבנק: 'אני זקוק להלוואה מידית… 950 מיליון דולר'. אני עדיין רואה מולי את פרצופו הנדהם. את עיניו הפעורות. הוא הושיט יד אל הטלפון. עצרתי אותו. 'לפני שתתייעץ, אמסור נתון נוסף. אני זקוק ל-950 מיליון דולר למשך ארבעים דקות…” הצצה נדירה אל אישיותו ומוחו של גאון פיננסי, צעיר ישראלי שהחל דרכו כמורה לתלמוד בשכר רעב; שִרבט ספירלות של האימפריות שיקים כשלא היה לו כסף לעשות את החג; השתלב ברשימת עשירי תבל במהירות שיא; הימר על חברות הייטק לפני עידן המחשב; והפך לאחת הדמויות הצבעוניות והמרתקות בישראל ובארצות הברית. הספר מזמין אתכם אל רכבת ההרים של חייו – נסיקה במהירות האור אל פסגת העסקים העולמית, צלילה אל תהומות ייאוש והיחלצות ממשברים בדרכים וירטואוזיות, מצחיקות ומעוררות השראה. ריקליס מעניק לקוראיו טיפים אופטימיים לחיים, להצלחה, להישרדות. סיפורו חושף את טכניקת “דג קטן אוכל דג גדול” שפיתח; את נוסחאות הכשפים הפיננסיות שהמציא; את האמונה היוקדת, שאפשרה לו להקים אימפריות ולהשתלט על המותגים הנחשקים בעולם: אליזבט ארדן, קרטייה, פאברז'ה, קזינו ריוויירה, סמסונייט, קרניבל קרוז ועוד. ריקליס מתאר כיצד ביצע רכישות ומיזוגי ענק ללא מזומנים ואיך הפך למיליארדר מבלי לעבור על החוק ומבלי לפגוע בזולת. הספר חושף את סודות ההצלחה – שחיים, נושמים ורלוונטיים גם להיום"

על הספר: אהבה ללא תנאי

פרופ' שבח וייס, נשיא יד ושם לשעבר:

"קראתי את הספר "אהבה ללא תנאי" ואני חייב להחמיא לסופר שלמה אברמוביץ'. אין ספק שנעשתה כאן מלאכת מחשבת של חיבור פרטים, עובדות ואירועים מרתקים, שיעניינו גם את הדור הצעיר. זה ספר חשוב, שמלמד על התקופה ועל גיבוריה גם פרטים חדשים."

סגנית לשעבר של  השר לענייני ותיקים, ד"ר לאה נס:

"חייבים להגיד תודה על כתיבת הספר "אהבה ללא תנאי". כולנו במרוץ נגד הזמן להשיג עוד עדויות. זהו סיפורו של העם היהודי במאה הקודמת. לתעד את זה בספר, זה הדבר הנכון. גדלתי בבית שבו דווקא כן ספרו על השואה, אבל נשארנו רק עם שברי זיכרונות. הספר הזה הוא התגלמות המסר שאנו רוצים להשאיר לדורות הבאים. תודה לקהל שבא להצדיע לצבי צימט על עשייתו וכמובן שהכל מסתכם בספר הנפלא. "

אורי שליו, יד ושם:

"כשקיבלתי לידיי את הספר "אהבה ללא תנאי" מאת שלמה אברמוביץ', קצת חששתי מגודלו. אך כשישבתי לקרוא את הספר, דעתי השתנתה. קראתי הרבה ביוגרפיות בחיי – אבל ספר כזה, עם כזאת דוקומנטציה, עוד לא ראיתי. זה ספר שקוראים אותו בנשימה אחת."

על הספר: מיוסף עד יוסף

תקווה וולזרי:

"קראתי את הספר "מיוסף עד יוסף" מאת שלמה אברמוביץ' כמו ספר מתח. הספר שעוסק בתולדות משפחת דבש ובתולדות יהדות לוב במאה קודמת, מתאר את מה שעבר על משפחתי בלוב, אבל לא ידעתי את רוב הפרטים שקראתי בספר."

סרג'יו דוייב, תל אביב:

לשלמה היקר. לא אשכח את השעות הרבות במהלך הכנת הספר "מיוסף עד יוסף", שבו גלית את ה'סאגה' ואת האירועים ההיסטוריים בצורה מוחשית ומקצוענית. על כן תבוא עליך הברכה והתודה. תזכה לשנים רבות אמן.

דוד ארביב קושאנה:

במהלך הקריאה בספר "מיוסף עד יוסף" לא הצלחתי להתרכז ולראות את שאני קורא, כי עיניי מלאו דמעות ומחשבותיי נדדו אי שם בדרכי המדבר, בין טריפולי לטוניס וראיתי לנגד עיניי ילדים קטנים תועים בסביבה עוינת בעולם אכזר. נחרדתי, נמלאתי חמה על עמי העולם, שרודפים אותנו על היותנו יהודים."

על הספר: בהודו לא שואלים למה

ד"ר חגית בוני-נוח, מומחית לקרימינולוגיה:

הספר "בהודו לא שואלים למה" מגולל את הסיפור האמיתי של רוית שריקי כפי שסופר לעיתונאי שלמה אברמוביץ, ומציג באופן מוחשי, וממקור ראשון את סכנות הסתבכות, כולל מעצרים ומאסרים עקב שימוש בסמים. הספר מעביר את סיפורה של שריקי, גיבורת הספר, באופן נוגע ללב, בצורה מרתקת ובשפה רהוטה וכולל הגיגים ותובנות של שריקי, האם, הבוגרת, על מהלך השתלשלות העניינים. ספר חובה המומלץ לכל התרמילאים הפוטנציאליים."

על הספר: מלי - סיפור חיים

דפנה הוברמן, לונדון:

מיד לאחר מותו של אבא, יעקב מלי, הוחלט לפרסם את סיפור חייו. אמא הגתה את הרעיון המופלא של כתיבת הספר – ומצאה את שלמה אברמוביץ'. ברצוני להאיר שתי נקודות על הספר "מלי סיפור חיים": א. המחקר וכתיבת הספר נערכו כאשר האבל היה חי וחריף. לאורך כל התקופה ניהל שלמה את כתיבת הספר בעדינות, התחשבות, הבנה ואהבה. ב. מבנה הספר: הכתיבה שוזרת את סיפור חייו של מלי בסיפור ההתיישבות בארץ ישראל ובניין המדינה. שלמה שכיל להעמיד את אישיותו המיוחדת של מלי באור ההיסטוריה הישראלית. ללא ספק – ספר מיוחד על אישיות גדולה.

מתוך כתבה מאת אפרת נחושתאי, עיתון הארץ:

האם והילדים נפגשו עם כותבים שונים והפור נפל על שלמה אברמוביץ'. "היינו אז רק כמה חודשים אחרי המוות והפצע היה פתוח וטרי", מסבירה דפנה. "שלמה היה חם ומתחשב, וזה היה מאוד חשוב לנו. בשבילי ובשביל אמי, תהליך הכתיבה והחיטוט בעבר היה מבריא ותרם להשלמה עם האובדן. הספר לקח אותנו 100 שנה אחורה, והזיכרונות קיבלו ביטוי בצורה הכי יפה שאפשר. זה היה מאוד משקם. לאחי, לעומת זאת, היה קשה, וצריך היה ממש לרוץ אחריו כדי שידבר, אך בסופו של דבר, נוצרה קירבה גדולה במשפחה המורחבת. הספר ריתק את כולם. עם הזמן כל אחד חזר לעסוק בענייני היום-יום, אבל הדברים מודפסים שחור על גבי לבן, וזה לא דבר שנעלם".

מרדכי שיפמן, תל-אביב

קיבלתי את הספר "מלי סיפור חיים" שנערך על ידי הוצאת טקסטים ברמה גבוהה, הן במראה והן בתוכן. התיאורים בספר עולים על כל מה שידענו על מלי. 189 העמודים מכסים היסטוריה של אדם ברוך כישרונות ומעשים. אדם מיוחד שלא חי בצידה של תקופה מרתקת, אלא היה בין מחולליה ומעצביה. מחבר הספר הצליח לשרטט תמונה של אדם שלא בזבז אף רגע מרגעי חייו, וכמי שראה את עצמו חייב לעמו, לארצו ולביתו. הכול נעשה בדייקנות ובמלוא כובד הראש. מן השורות שכתבו עליו חברים בספר גואה הערצה לאדם הזה ואהבה שאינה תלויה בדבר. אסיים את מכתבי בדברים המופיעים בשמי בספר: מלי היה שייך למובחרים.

על הספר: כדורגל סיפור אהבה

משה לרר (ז"ל), עיתונאי ספורט:

לשלמה אברמוביץ', הוצאת טקסטים, שעה ארוכה ישבתי אמש ועיינתי בספרך כדורגל: סיפור אהבה על יענקל'ה גרונדמן. אתה מקצוען אמיתי. שלית את הפנינים וליטשת את היהלומים שבכתר. עשית עבודה לתפארה ועל כך תבורך בכל מעשי ידיך מכאן ועד עולם. אהבתי את הספר ולא פחות את עבודתך המצוינת.

מוסף יום שישי של "הארץ", מאת אפרת נחושתאי:

כשנה לאחר מותו של מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, יענקל'ה גרונדמן, ביקשה משפחתו לכתוב את סיפור חייו, ולהפיץ אותו לקראת יום השנה השני למותו. המשפחה פנתה אל שלמה אברמוביץ', עיתונאי לשעבר המתמחה בכתיבת ביוגרפיות. במהלך כתיבת הביוגרפיה גילו בני משפחתו של גרונדמן כי במלחמת העולם השנייה הסתתר יקירם במשך שלוש שנים בבור קטן, שכוסה בלוח עץ גדול, קרשים וקש. הם נדהמו לשמוע כי גרונדמן התגורר בבור יחד עם עשרה בני משפחה, ובהם הוריו, אחיו ובני דודיו, בכפר קטן בפולין. כשיצאו מהבור, הם גילו שכל היהודים במחוז נרצחו.

אורי אפק, הוועד האולימפי:

"קראתי מספר פעמים ומלה במלה את "כדורגל סיפור אהבה" – חייו של יענקל'ה גרונדמן, האיש כולם אהבו לאהוב. ראוי ספר זה, שיהיה ספר "לימוד חובה" בבית הספר, כי יענקל'ה היה ללא ספק הקונצנזוס של המדינה, כפי שמשתקף ומוקרן מכל עמוד ושורה בספר המופלא."

דה מרקר קפה:

 במלאות 4 שנים למותו של מאמן ושחקן העבר יענקל'ה גרונדמן, התקיימה אזכרה בבית העלמין ונחנך חדר שחקנים באצטדיון רמת השרון על שמו. בתו, ענת, בחרה להקריא בטקס חנוכת חדר ההנצחה את דבריה של גל שני, שהגיבה על הספר במייל: "ענת , סיימתי לקרא את הספר "כדורגל : סיפור אהבה" לזכרו של אביך. כבר מהעמוד השלישי לא יכולתי לעצור את הדמעות וזאת לראשונה בחיי כקוראת. אני מודה לך שהענקת לי את הספר המדהים והסוחף. כל עמוד שסיימתי רציתי להמשיך עוד ועוד ללמוד על אביך בחייו. אין ספק שאביך היה איש ענק, שנתן לקהילה והקהילה החזירה לו בהמון אהבה. בעמוד 92 מצוטטים דברי אביך על הרצון שלו להשיג את הצלחת הקבוצה באמצעות עבודת צוות. מדברייך ציטטו בספר את המשפט: "זהו ספר שמלמד אנשים איך להיות אדם טוב…" ואכן, כדברייך, זהו ספר הנצחה שמלמד ערכים, אהבה ונתינה בקהילה. אני חושבת שכל ילד או נער בתחום הכדורגל ובכלל בספורט הישראלי, חייב לדעת ולהכיר את חייו "האיש שכולם אהבו לאהוב" – יענקל'ה גרונדמן ז"ל. בהערכה רבה, גל שני

רונן דיבון, ארה"ב: העבודה עם "טקסטים הוצאה לאור" היא חוויה יצירתית ונעימה שאותה אני מאחל לכל סופר ויוצר. האווירה היא תמיד +מאוד חיובית ומפרגנת והמשובים הם תמיד בונים ומניעים את תהליך היצירה קדימה. יש הקפדה על איכות, החל בבחירת הצוות שילווה את הספר, תהליך הכתיבה, ההדפסה וההפצה. כן ירבו!

ביני מאי, קיבוץ חניתה: הוצאת הספר "שפן" הייתה עבורי מעין לידה מחדש, שהסירה מכתפיי מטען סמוי ורב שנים. כתיבת הספר, תוך עימות עם תחושותיי כשפן ניסיונות היו קשים עבורי. שלמה אברמוביץ' היה האדריכל, שביד מיומנת הפך את הניסיון הרפואי בי, מכאוס מוחלט לעמוד שדרה יציב סביבו נכתב הספר הזה, בשפה בהירה וקולחת.

נחמיה יפת, נבטים, על ספר ההנצחה לאחיו שלמה יפת: "תודה גדולה ואוהבת לזוג המיוחד שלמה ומלי אברמוביץ, שערכו, כתבו וחיברו את פסיפס חייו של שלמה יפת ז"ל, לכדי תיעוד מרתק וכואב אודותיו. ללא תשומת הלב המיוחדת והחברית של מלי ושלמה, אין ספק שלא היינו מגיעים למסמך חשוב זה. בסבלנות אין קץ, על פני זמן לא קצר, עבדו מלי ושלמה כאילו מדובר בחבר אישי שלהם, תוך מסירות וסבלנות. על כל אלה נודה לכם זוג יקר, בחברות אמיצה והערכה מלאה."

פרופ' דוד יצחק, אוניברסיטת בן-גוריון: למלי אברמוביץ היקרה. רציתי להודות לך במספר מילים על החוויה הנהדרת שזכיתי לה בעבודה יחד אתך, במהלך העבודה על הספר "לחישת הצדפים". ההערות הענייניות שלך כעורכת מקצועית ונגיעת הנשמה שלך ביצירה שלי הפכו אותך לשותפה שלי, שאני גאה בה. רמת העבודה, תשומת הלב והאכפתיות שלך, הן הלב של השותפות שלנו. רמת העבודה בעיצוב הסופי זכתה לתשבחות רבות מכל הקוראים . אני מצפה להמשך עבודה יצירתית אתך בלב חפץ. תודה.

ד"ר נעם טריימן, לונדון: מלי שלום. אני שמח לבשר לך שהספר "איש האדמה" היה הצלחה ואבי היה נרגש עד מאוד לקבלו. אין ספק שאיכות הביצוע היא לעילא וזכתה לתשבחות רבות. אני מודה לך על העבודה שהשקעת. שמחתי להיות אתך בקשר.

ארז כהן, רו"ח: למלי אברמוביץ' שלום. ברצוני להודות לך מקרב לב על עבודתך הנפלאה במסגרת עריכת ספר הזיכרון לאבי, יהודה כהן. ברצוני לציין במיוחד את תודתי על מקצועיותך הרבה, היצירתיות שהפגנת במהלך הכנת הספר והשקעתך הרבה. במיוחד חשוב לציין את הצלחתך לקלוע באופן מדויק לטעמנו ולהבין במהירות את הסגנון ואת רוח הספר ולהציע חלופות עיצוב ועימוד מתאימות. כמו כן חשוב לציין את המסירות והדבקות בלוח הזמנים שהיה לחוץ. כל אלו סייעו בידינו להפיק את ספר הזיכרון לאבי שהוכן במלאת שנתיים לפטירתו, ספר שהוא לכל הדעות ברמה גבוהה מאוד, באיכות מהמעולות שיש והכי חשוב: ספר המשמר את זכרו של אבי באופן מכובד מאוד. אני מודה לך על הכל, ובעיקר על כך שסייעת בעבודתך הברוכה לשמר את זכרו של אבי לדורות הבאים. 

עו"ד אסי הבר, תל-אביב: מלי ושלמה שלום. באושר רב אני מבקש לברככם ולהודות לכם על הליווי הנהדר שהענקתם לכל אורך הדרך, עד ולאחר צאת ספרי הראשון, "מה אוכלים דרקונים". יחס אישי, אוזן קשובה, והמקצועיות הרבה שגיליתם, תרמו כולם להוצאת ספר מאויר נפלא, ערוך ומודפס היטב, ראוי לגאווה. אשמח מאוד להוציא לאור בסיועכם גם את ספריי הבאים!

אבי קלשטיין, קורל תקשורת בע"מ: אני רוצה להודות למלי אברמוביץ מ"טקסטים – עריכה לשונית והוצאה לאור" על עבודת העריכה שבצעה עבור "מדריך לדובר" של משרד החוץ. התרשמתי מיכולתה הגבוהה ואני מודה לה על כך. אני ממליץ בחום רב לכל מי שחפץ, לשכור את שירותיה המצוינים.

בנימין מאי, חניתה: לשלמה, טקסטים הוצאה לאור. רציתי להודות לך על הסיוע המקצועי שהענקת לי במהלך כתיבת הספר "להשתגע בקיבוץ, להישאר בחיים". הייתה חוויה לעבוד אתך והתוצאה המעולה מדברת בעד עצמה. 

זיו איתן, אמן מרימבה, ולימור: למלי היקרה, טקסטים הוצאה לאור. רצינו להודות לך מקרב לב על העריכה לדיסק החדש של אמן כלי ההקשה והמרימבה, זיו איתן. רצינו להודות לך על הכתיבה המקצועית, היצירתית, הברורה והרהוטה ולהודות לך גם על המהירות בה הספקת לבצע את העבודה, מוקדם מהצפוי. 

שמוליק ממן, אופקים: שלושה חודשים שחיכיתי וכעת אני לא מצטער אפילו לשנייה אחת שפניתי אלייך. הספר "טפטופים לחיים" קיבל רק מלים טובות. עשית אותו יותר קל לקריאה ויותר מובן, מכפי שיכולתי לחשוב. והכי חשוב: תודה לך ולצוות הנפלא שעשה עבודה מכל הלב, הן של העטיפה והן של עמודי הפנים. תודה על כל הסבלנות. אני בטוח שאני ממשיך אתך ועם הצוות שלך גם לספר הבא. 

דורון ניר, סמנכ"ל תוכן msn ישראל: ברצוני להודות לכם על ההשתלמות המהנה והמועילה שהעברתם לבקשתנו לעורכי הפורטל msn חברי הצוות ואני חשים שההשתלמות העניקה לנו כלים חיוניים וידע שהיו חסרים לנו ואשר יסייעו לנו לבצע את עבודתנו טוב יותר. תודה על הארגון, על ההנחיה ועל התכנים שהועברו באופן מקצועי ומרתק, האירו את עינינו ותרמו להתמקצעות עבודתנו היומיומית.  

אמיר פלדמן, מנהל הפצה: רציתי להודות למלי אברמוביץ ול"טקסטים – הוצאה לאור", על העבודה המקצועית הנהדרת ועל המאמץ שהושקע על ידם, להצלחת הפרויקט הבינלאומי של עמותת מגן לזכויות אנוש, שכלל עריכה לשונית, לוקליזציה והוצאה לאור של 20 חוברות ועלונים מסוגים שונים. מלי עמדה לרשותנו בכל שעה ואפילו בשעות הקטנות של הלילה, נתנה מענה אדיב מקצועי ומהיר והפכה לאפשרי את לוח הזמנים הבלתי אפשרי שהכתיב הפרויקט. תודה מקרב לב. 

 

ליזי בנדל, אוצרת התערוכה ומנהלת מוזיאון האדם והסביבה: מלי, טקסטים הוצאה לאור. מכתב זה בה להביע את הוקרתנו והערכתנו הרבה לשיתוף הפעולה בינינו בעת הפקת קטלוג "אוויר" והטקסטים של תערוכת "מים". נהנינו מאוד לעבוד מולך, אנו מודים על העזרה, התמיכה והסיוע. פעילותנו המשותפת והברוכה הובילה לתוצאות חיוביות אצל קהל המבקרים. כולנו תקווה להמשך שיתוף פעולה על מנת להתמיד בקידום נושא חינוך מדעי-בריאותי וסביבתי לצד העלאת קרנה של העשייה המוזיאונית. 

 

אדי כהן, חיפה: שלום למלי. אחרי שנבחנתי בעל פה הובאה העבודה לשיפוט על-ידי ראש המחלקים ושופט מהאוניברסיטה. קבלתי ציון 90 והוצע לי להמשיך לתואר שלישי. בהזדמנות זאת אני שוב מודה לך על העזרה והסיוע שלך בעריכת העבודה בצורה כל כך מקצועית ועניינית. אני מצרף לך את חו"ד אחד השופטים. 

התקשרו אלינו

050-6550590

בקרו אצלנו

מגדלי אלקטרה תל אביב